BROWSE AUTHORS

A :: B :: C :: D :: E :: F :: G :: H :: I :: J :: K :: L :: M :: N :: O :: P :: Q :: R :: S :: T :: U :: V :: W :: X :: Y :: Z


Browse by title or issue


MAINUDDIN, ROLIN G.

Bangladesh healthcare corruption and workforce vulnerability amidst the COVID-19 pandemic

[vol.XXIII, no.2, 2021, https://doi.org/10.54885/TXMS6637]


MANEA, OCTAVIAN

Politica externă americană. Revoluţia neoconservatoare reinterpretată

[vol.VIII, 2006]


MARINESCU, COSMIN

Eficienţă şi etică. Despre relevanţa costurilor de tranzacţie în analiza instituţiilor

[vol.III, 2001]


MARTON, SILVIA

Legislativ bicameral sau unicameral? Dezbaterea constituţională de la 1866

[vol.II, 2000]

Defensa patriei. Simboluri naţionale în Parlamentul României (a doua parte a veacului al XIX-lea)

[vol.VI, 2004]

„Aici e vorba să dăm ceea ce avem mai bun: naţionalitatea”. Naturalizare, cetăţenie şi românitate în Parlamentul României (a doua parte a veacului al XIX-lea)

[vol.VIII, 2006]


MATEESCU, DRAGOŞ

Discoursing Stability: the Conception of Minorities in the Human Domain under Turkish Sovereignty

[vol.XIII, no,2, 2011]

Academic Intelligence beyond the Sovereign Consensus: Inter-Ethnic Politics of Equality Breaking the Securitization of Time under National Sovereignty

[vol.XIV, no.1, 2012]


MATEI, IRINA

Educaţie, politică şi propagandă. Studenţii români şi universităţile maziste

[vol. XIV, no.2, 2012]


MAZĂRE, DAN

Academic Intelligence şi ştiinţele politice

[vol.XIII, no.2, 2011]


MIHĂILĂ, VLAD

“Miss Romania” in the USA (1929): The interplay between beauty and politics

[vol. XXIII, no.1, 2021, https://doi.org/10.54885/MEPX3457]


MIRANDA, DAVID G.

Global knowledge? Cooperation and conflict in the post-hegemonic era: Facing the pandemic crisis

[vol. XXIII, no.2, 2021, https://doi.org/10.54885/SKXA9141]


MITE, LIVIU-MARIUS

Niccolò Machiavelli şi Kautilya: două reflecţii filosofice cu privire la arta guvernării

[vol. XIV, no.2, 2012]


MITREA, CRISTINA ELENA

(with Oana LUP) COVID-19 conspiracy beliefs among Romanian university students

[vol.XXIII, no.1, 2021, https://doi.org/10.54885/NWGI2184]